Λόγω υπαρκτού οικονομικού προβλήματος βάζουν μαχαίρι στα έξοδά τους σχεδόν έξι στους δέκα καταναλωτές.
Λόγω υπαρκτού οικονομικού προβλήματος, βάζουν μαχαίρι στα έξοδά τους, σχεδόν έξι στους δέκα καταναλωτές και δήλωσαν ότι κάνουν περικοπές στις καταναλωτικές τους δαπάνες (ποσοστό 59%, έναντι 49% το 2008), στο πλαίσιο έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρία «Focus-Bari».
Για το υπόλοιπο ποσοστό 41%, το οικονομικό πρόβλημα μπορεί να μην είναι ακόμη πιεστικό, αλλά οι περικοπές γίνονται για προληπτικούς λόγους, σύμφωνα πάντα με την έρευνα της «Focus Bari», σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 900 νοικοκυρών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Η έρευνα παρουσιάστηκε στο πλαίσιο ημερίδας, της 1ης Διεθνούς Έκθεσης Private-Label, που διοργάνωσε η Helexpo, στην Αθήνα.
Την ίδια στιγμή, πάνω από τους μισούς καταναλωτές (ποσοστό 56%) δηλώνουν πως αγοράζουν πλέον μόνο τα απαραίτητα.