Την έγκριση μιας ακόμη μεγάλης επένδυσης ανήγγειλε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξή του σήμερα.
«Όλες οι μεγάλες επενδύσεις συνεχίζονται κανονικά, δεν έχει σταματήσει καμία. Σήμερα θα ξέρουμε αν θα μπορούμε να κάνουμε εκτάκτως αύριο διυπουργική για να εγκρίνουμε άλλη μια μεγάλη επένδυση που μας ήρθε από το “Enterprise Greece”. Δεν θέλω να την ανακοινώσω, γιατί είναι στο στάδιο της έγκρισής της» ανέφερε, στον τηλεοπτικό σταθμό «ΣΚΑΪ», ο υπουργός.
Όπως συμπλήρωσε, «καμία επένδυση δεν σταμάτησε λόγω κορωνοϊού. Mόνο η ιδιωτικοποίηση του αερολιμένα “Ελευθέριος Βενιζέλος” πάγωσε από εμάς, γιατί η αεροπορική βιομηχανία έχει υποστεί μεγάλο πλήγμα, άρα θα πουλούσαμε σε πολύ χαμηλότερο τίμημα απ’ ό,τι πριν από μερικούς μήνες. Προχωράνε ο διαγωνισμός για τη ΔΕΠΑ και για τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης, Θεσπρωτίας και Καβάλας. Υπάρχει αναβολή εγκαινίων για επενδύσεις από την Κίνα, γιατί τα ταξίδια από την Κίνα στην Ευρώπη έχουν σταματήσει» είπε.
«Kαθολική καραντίνα αποκλείεται»
Απαντώντας σε ερωτήσεις για τα θέματα της επικαιρότητας, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ότι «από εκεί που ο ΣΥΡΙΖΑ έλεγε πριν από τρεις εβδομάδες ότι δεν ανοίγουμε την οικονομία γρηγορότερα, τώρα που αυξάνονται τα κρούσματα ρωτάνε γιατί δεν κλείσαμε την οικονομία γρηγορότερα. Δεν τους πιάνεις πουθενά» σχολίασε.
Σύμφωνα με τον υπουργό, «ο κορωνοϊός έχει παγκόσμια έξαρση, και δυστυχώς πανευρωπαϊκή, πάλι τηρουμένων των αναλογιών στο δεύτερο κύμα η Ελλάδα είναι σε πολύ καλύτερη μοίρα και σε κρούσματα και, ευτυχώς, και στους θανάτους. Θα μπορούσε η κυβέρνηση να υιοθετήσει πιο σκληρά μετρά εντοπισμού και περιορισμού της κυκλοφορίας, αν η πανδημία βρεθεί σε πολύ υψηλά επίπεδα, αλλά καθολική καραντίνα αποκλείεται».
Ο κ. Γεωργιάδης σημείωσε πως στην πρώτη σύσκεψη που έγινε, την Τετάρτη, στόχος ήταν ένα πρώτο σκιαγράφημα των προτάσεων που θα γίνουν, μέχρι τέλος Αυγούστου, στην Εκτελεστική Επιτροπή του Ταμείου Ανάκαμψης. «Το μεγαλύτερο ρεκόρ σε πραγματικές πληρωμές κοινοτικών κονδυλίων έφτανε στο μέγιστο στα 5 δισ. ευρώ. πρέπει να το διπλασιάσουμε, περίπου στα 10 δισ. ευρώ. Άρα, θα πρέπει να αποκτήσουμε τις ταχύτητες εκείνες και τους μηχανισμούς για να διπλασιάσουμε την απόδοση στην απορρόφηση. Δεν είναι τόσο εύκολο, ούτε τόσο αυτονόητο, αλλά γι’ αυτό έγινε ο ανασχηματισμός».