Στο επίκεντρο της συνάντησης του Περιφερειάρχη Αττικής με τον Πρόεδρο της ΕΣΕΕ βρέθηκε ο ψηφιακός μετασχηματισμός των εμπορικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Η ανάγκη προώθησης του ψηφιακού μετασχηματισμού του Ελληνικού Εμπορίου μέσα από στοχευμένες δράσεις και προγράμματα που θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο της νέας Προγραμματικής Περιόδου ΕΣΠΑ 2021 – 2027, υπογραμμίστηκε κατά τη συνάντηση του Περιφερειάρχη Αττικής Γιώργου Πατούλη με τον Πρόεδρο της ΕΣΕΕ Γιώργο Καρανίκα.
Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο και των στοχευμένων δράσεων για την ενίσχυση του επιχειρείν που υλοποιεί η Περιφέρεια Αττικής, όπως είναι το πρόγραμμα για τη στήριξη περίπου 10.000 μικρομεσαίων επιχειρήσεων κατά την περίοδο της πανδημίας με το ποσό των 250 εκ. ευρώ αλλά και το πρόγραμμα αναβάθμισης των δεξιοτήτων 6.000 εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα με το ποσό των 8 εκ. ευρώ.
Τα παραπάνω προγράμματα χρηματοδοτούνται μέσω του ΠΕΠ Αττικής 2014-2020, ενώ αρκετές από τις δράσεις υλοποιούνται σε συνεργασία με τα αρμόδια επιμελητήρια.
Προς αυτή την κατεύθυνση ο κύριος Πατούλης διατύπωσε τη βούληση της Περιφέρειας να συμβάλλει και στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, επικαλούμενος και μία σειρά δράσεων που ήδη υλοποιεί η Περιφέρεια Αττικής για την ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας. «Είναι σημαντικό, όλες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, να εναρμονιστούν με τις ανάγκες του μέλλοντος και να περάσουν στη νέα ψηφιακή εποχή, βελτιώνοντας το επίπεδο υπηρεσιών τους προς τους καταναλωτές. Ως Περιφέρεια Αττικής, θα συμβάλλουμε στον εκσυγχρονισμό της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας αξιοποιώντας κάθε χρηματοδοτικό εργαλείο που έχουμε στη διάθεση μας»
Από την πλευρά του ο κ. Καρανίκας ενημέρωσε τον Περιφερειάρχη για την ετοιμότητα της ΕΣΕΕ να παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης των μικρομεσαίων εμπορικών επιχειρήσεων της Αττικής προς την κατεύθυνση της ψηφιακής τους μετάβασης. Ιδιαίτερα αναφέρθηκε στην τεχνογνωσία που έχει συλλέξει η Συνομοσπονδία λόγω των επαφών της με διεθνείς οργανισμούς και ειδικούς στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, διοργανώνοντας μεταξύ άλλων και το μεγάλο Συνέδριο Future of Retail, στο οποίο παρουσιάζονται οι τεχνολογικές εξελίξεις και καινοτομίες στον κλάδο του λιανεμπορίου.
Με την ολοκλήρωση της συζήτησης συμφωνήθηκε από τις δύο πλευρές να υπάρξει νεότερη συνάντηση για να τεθούν οι λεπτομέρειες των κοινών δράσεων ενίσχυσης του ψηφιακού μετασχηματισμού των εμπορικών ΜμΕ που μπορούν να πραγματοποιηθούν από τους δύο φορείς.