Περικοπές στα έξοδά τους κάνουν οι Έλληνες λόγω του αρνητικού οικονομικού κλίματος, αγοράζοντας μόνο τα απολύτως απαραίτητα.
Περικοπές στα έξοδά τους κάνουν οι Έλληνες λόγω του αρνητικού οικονομικού κλίματος, αγοράζοντας μόνο τα απολύτως απαραίτητα, ενώ πολλοί αναζητούν φθηνότερα προϊόντα.
Οι περισσότεροι έχουν μειώσει στο ελάχιστο τα έξοδα σε ρούχα και διασκέδαση και αρκετά τα έξοδα για τα τρόφιμα.
Σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα της Nielsen για την καταναλωτική εμπιστοσύνη το τέταρτο τρίμηνο του 2010, το 81% των Ελλήνων έχει μειώσει τις δαπάνες για αγορά νέων ρούχων, το 80% ξοδεύει λιγότερα για διασκέδαση και το 64% έχει στραφεί σε φθηνότερα προϊόντα.
Μάλιστα, η χώρα μας «έπεσε» 9 θέσεις στον δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης και βρίσκεται πλέον στις τρεις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης, πάνω από την Πορτογαλία και την Κροατία.
Παράλληλα, το 83% των Ελλήνων δε θεωρεί πως η χώρα θα καταφέρει να βγει από την ύφεση μέσα το 2011.
Στην Ευρώπη, 1 στους 5 καταναλωτές δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα, ενώ στην Ελλάδα το ποσοστό είναι ακόμα χειρότερο, καθώς 1 στους 4 αναφέρει πως δεν του απομένουν έσοδα!
Τέλος, η Οικονομία παραμένει η μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων σε ποσοστό 40%, το υψηλότερο στην Ευρώπη, το 34% δηλώνει ότι με τα χρήματα που του περισσεύουν ξεπληρώνει δάνεια, πιστωτικές κάρτες και χρέη, ενώ το 36% δεν κρύβει την ανησυχία του για την δουλειά του.