Η παρούσα οικονομική συγκυρία, σύμφωνα τις έρευνες δυσκολεύει την πραγματικότητα για τους Έλληνες.
Συγκεκριμένα, η οικονομική κρίση έχει γίνει αισθητή πλέον και στα είδη πρώτης ανάγκης, όπως το γάλα, δείχνουν σημεία μείωσης των πωλήσεων καθώς οι καταναλωτές αδυνατούν να ανταπoκριθούν στις αυξημένες τιμές σε συνδυασμό με την μείωση των εισοδημάτων τους.
Η συρρίκνωση του διαθέσιμου καταναλωτικού εισοδήματος αναγκάζει τις βιομηχανικές και εισαγωγικές εταιρείες να πουλάνε τα προϊόντα τους σταθερά με προσφορές – περίπου το 50% των επωνύμων προϊόντων βρίσκεται σε προσφορά.
Τα Μy Market επενδύουν σε «έξυπνες» προσφορές που βοηθούν τον καταναλωτή να έχει πρόσβαση σε ποιοτικά προϊόντα χωρίς να χρειαστεί να κάνει θυσίες στις επιλογές της οικογένειας του. Η My Market δίνει έμφαση τόσο στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της σε όλα τα επίπεδα, όσο και στις συνεχείς προσφορές και χαμηλές τιμές προς όφελος των καταναλωτών, κάτι που, όπως δείχνει η αύξηση των πωλήσεών της, αναγνωρίζεται από τον κόσμο.
Όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία, ο κλάδος του λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα συνεχίζει να υποχωρεί με ρυθμό 5%-6% το 2017, όμως το δίκτυο της My Market – μετά την απορρόφηση της Βερόπουλος και την ανακαίνιση καταστημάτων- καταγράφει αύξηση 30%, λόγω επανάκτησης πελατολογίου.
Ο όμιλος διαθέτει 273 καταστήματα συνολικά, εκ των οποίων τα 222 είναι My Market και τα υπόλοιπα (51) Cash & Carry. Το 2016 ο όμιλος προσέλαβε λόγω της απορρόφησης της Βερόπουλος και της αύξησης των αναγκών 1.600 άτομα, ενώ πρόσθεσε έως τώρα 200 επιπλέον μέσα στο 2017. Αυτή τη στιγμή απασχολεί συνολικά 10.500 εργαζόμενους.
Ο όμιλος (μαζί με τα καταστήματα Βερόπουλος) έκλεισε στη χρήση του 2016 με αύξηση πωλήσεων 6,5%, στα 1,15 δισ. ευρώ, ενώ ο στόχος για την τρέχουσα χρήση είναι ο κύκλος εργασιών να ξεπεράσει το 1,2 δισ. ευρώ.