PeristeriNews.gr
Κοινωνία

Υπ. Παιδείας: Αρχίζουν οι διαδικασίες για την παράλληλη στήριξη



Αρχίζουν οι διαδικασίες για την παράλληλη στήριξη, ενώ οι αιτήσεις θα υποβάλλονται έως τις 20 Οκτωβρίου.

Το υπουργείο Παιδείας απηύθυνε πρόσκληση προς τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την έναρξη των διαδικασιών έγκρισης ή ανανέωσης παράλληλων στηρίξεων – συνεκπαίδευσης, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για την έναρξη των διαδικασιών έγκρισης για Ε.Β.Π και Σχολικό Νοσηλευτή και προς τα ΚΕΔΔΥ για την τεκμηρίωση των σχετικών αιτημάτων, για το σχολικό έτος 2016-2017.

Η νέα παράλληλη στήριξη ισχύει

  • για όσους μαθητές θα υποβληθεί για πρώτη φορά αντίστοιχο αίτημα κατά το τρέχον σχολικό έτος 2016-2017
  • για όσους μαθητές δεν είχε υποβληθεί αίτημα το απερχόμενο σχολικό έτος 2015-16 ανεξάρτητα εάν είχε υποβληθεί αντίστοιχο αίτημα τα προηγούμενα σχολικά έτη και
  • για όσους μαθητές μεταβαίνουν προς φοίτηση από την Πρωτοβάθμια στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Η παράλληλη στήριξη παρέχεται σε μαθητές που μπορούν με κατάλληλη ατομική υποστήριξη να παρακολουθήσουν το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης, σε μαθητές με σοβαρότερες εκπαιδευτικές ανάγκες όταν στην περιοχή τους δεν υπάρχει άλλο πλαίσιο ΕΑΕ (ειδικό σχολείο, τμήμα ένταξης) ή όταν η παράλληλη στήριξη καθίσταται απαραίτητη – βάσει της γνωμάτευσης του ΚΕΔΔΥ – εξαιτίας των ειδικών εκπαιδευτικών τους αναγκών.

Ο χρόνος υποβολής αιτήσεων παράλληλης στήριξης ορίζεται από την ημερομηνία εγγραφής στο σχολείο μέχρι την 20ή Οκτωβρίου 2016.

 

Ακολουθήστε το PeristeriNews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για το Περιστέρι και όχι μόνο!


Κάντε εγγραφή στο κανάλι του PeristeriNews.gr στο Viber ή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εδώ





Related posts

Μέσα σε έναν χρόνο κλείνουν 15 Νηπιαγωγεία στο Περιστέρι

Peristeri News

Στον εισαγγελέα οδηγείται 49χρονος φιλόλογος για γιάφκα στο Παγκράτι

Peristeri News

Περιστέρι: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας με αφορμή την επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχη

Peristeri News

Leave a Comment